Turkulainen aktivisti Wellu Koivisto mukana Gazan saartoa murtamassa

Söndag 2012-10-21 kl 13:35 - Elias Laitinen

Turun Vasemmistoliiton aktiivit ovat ylpeitä Estellen ajamasta tärkeästä asiasta ja iloisia siitä, että kansainvälistä solidaarisuustyötä tehdään edelleen myös Turusta käsin. Turun Vasemmistoliitto pitää Koiviston toimintaa esimerkillisenä, sillä hän pyrkii muuttamaan maailmaa paremmaksi niin paikallisesti kuin globaalisti ja niin demokraattisin keinoin kuin suoran toiminnan avulla. Turun Vasemmistoliitto toivoo Estellen miehistön jäsenille turvallista kotiinpaluuta. Samaan aikaan Turun Vasemmistoliitto toivoo, että Gazan asiaa ei unohdeta, vaan epäinhimmillistä kärsimystä gazalaisille aiheuttava saarto saadaan purettua pikaisesti.

Koivisto on Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan varajäsen ja Turun ympäristö- ja kaavoituslautakunnan jäsen sekä Estellen puosu.

estelle_crew.jpg
Wellun kasvot pilkottavat lipun takana olevan paidattoman miehen vasemman olkapään takaa.

Wellu Koivisto
sp. wellula@gmail.com