Kiitos turkulaiset

Tisdag 2012-10-30 kl 14:07 - Asko Mäki

Vasemmistoliiton kaupunginvaltuutetut Turussa kaudella 2013-2016:

VTK, puheenjohtaja Li Andersson (25 vuotta) 2406 ääntä (uusi); kuntoutusohjaaja, VTM Pirjo Rinne (59) 897 ääntä; tiedottaja Johannes Yrttiaho (32) 690 ääntä; myyjä Mirka Muukkonen (37) 612 ääntä; lääketieteen tohtori, yksikön päällikkö Jukka Kärkkäinen (59) 525 ääntä; levyseppä Pasi Heikkilä (48) 395 ääntä; levyseppä, eläkeläinen Sauli Saarinen (65) 333 ääntä; huoltomies, teknikko Alpo Lähteenmäki (62) 300 ääntä; j erityislastentarhanopettajan sijainen Elina Sandelin (28) 234 ääntä (uusi). Ensimmäinen varavaltuutettu on kulttuurituottaja, VTM Riikka Oksanen (56) 195 ääntä.

KUTSU

PS Kutsumme kaikkia ehdokkaita ja vaalityössä muuten mukana olleita Manillaan torstaina 1.11.2012 noin kello 19 Turun Vasemmistoliiton kunnallistoimikunnan kokouksen jälkeen järjestettävään ensimmäiseen yhteiseen keskusteluun kokoamaan vaalikamppailun kokemuksia. Kello 18 alkava kunnallistoimikunta on toki myös kaikille avoin.

Nyckelord: kunnallisvaalit, uutiset